• -05-18
  • -05-18
  • -05-18 2216
  • -05-18
  • -05-18
  • -05-18 2218
  • -05-18
  • -05-18 2219
  • -05-18
  • -05-18 2220
  • -05-18
  • -05-18
Nézsa cimer

Közös hivatal

Közös Önkormányzati Hivatal

A közös önkormányzati hivatal legfontosabb adatai

Megnevezése: Nézsai Közös Önkormányzati Hivatal

Székhelye: 2618 Nézsa, Park u. 1.
Tel.: (35) 530-040
Facebook: https://www.facebook.com/nezsakozseg/ (Nézsa hivatalos oldala)
email:Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telephelyei:

1. Nézsai Közös Önkormányzati Hivatal Alsópetényi Kirendeltsége

2617 Alsópetény, Petőfi út 24.
Tel: (35) 380-061
Facebook: Alsópetény Község Önkormányzata
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. , Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

2. Nézsai Közös Önkormányzati Hivatal Legéndi Kirendeltsége

2619 Legénd, Dózsa György út 77.
Tel: (35) 530-014
Facebook: Legénd község
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A közös önkormányzati hivatal ügyfélfogadása

A közös önkormányzati hivatal és a kirendeltségek dolgozói kedd és csütörtöki munkanapon nem tartanak ügyfélfogadást.

A közös önkormányzati hivatal ügyfélfogadási rendje:

a) hétfőn, szerdán: 9-12 óráig - 13-16 óráig, pénteken: 9-12 óráig
b) kedden, csütörtökön az ügyfélfogadás szünetel
A 30 perc munkaközi szünet 12.00- 13,00 óra között tart, amikor az ügyfélfogadás szünetel.

Felhívjuk a lakosság figyelmét arra, hogy a hivatali elektronikus elérhetőségek (email címek) joghatás kiváltását célzó beadványok befogadására (kérelmek benyújtása, lakossági bejelentések) nem alkalmasak.

A hivatali email címeket tájékoztatás nyújtásra, valamint a már megindult hatósági eljárásokban kapcsolattartásra használják az ügyintézők.  

Az Általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 26. §-a előírja, hogy a hatóság

  • írásban, a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló 2023. évi CIII. törvényben (a továbbiakban: Dáptv.) meghatározott elektronikus úton (a továbbiakban együtt: írásban), vagy
  • személyesen – ideértve az összeköttetés közvetlenségét, kölcsönösségét, folyamatos kép- és hangkapcsolatot biztosító telekommunikációs eszköz alkalmazását, ha az az adott eljárási cselekmény lefolytatására alkalmas –, illetve írásbelinek nem minősülő elektronikus úton (a továbbiakban együtt: szóban) tart kapcsolatot az ügyféllel és az eljárásban résztvevőkkel.
  • Ha törvény másként nem rendelkezik, a kapcsolattartás formáját a hatóság tájékoztatása alapján az ügyfél választja meg. Az ügyfél a választott kapcsolattartási módról más – a hatóságnál rendelkezésre álló – módra áttérhet.

A digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló 2023. évi CIII. törvény (Dáptv) szerint a helyi önkormányzat digitális szolgáltatás nyújtására köteles szerv. Amennyiben az ügyfél szándéka a hatósági eljárás megindítására irányul, a kérelmet postai úton, ügyfélkapu+ szolgáltatás vagy digitális állampolgárság szolgáltatás segítségével E-Önkormányzat portálon vagy személyesen az önkormányzati hivatalban ügyfélfogadási időben van lehetőségük előterjeszteni.

Az E-önkormányzat portál az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések (Ilyenek a Nézsai Közös Önkormányzati Hivatalhoz tartozó települések is)  – természetes személy és jogi személy – ügyfelei számára az E-önkormányzat portálon keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap.

Jegyző:

Bondorné Piller Kinga

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Birtokvédelem, állatvédelem, közérdekű bejelentések, közigazgatósági hatósági eljárás

A jegyző kedd, szerda és csütörtöki napokon a nézsai hivatalban, hétfőn a legéndi kirendeltségen, pénteken az alsópetényi kirendeltségen tartózkodik.

A jegyző ügyfélfogadási rendje:

Alsópetényi kirendeltség: pénteken 9- 12
Nézsa székhelyen: szerda 9- 12
Legéndi kirendeltségen hétfőn 9-12

Kérjük, hogy birtokvédelmi, állatvédelmi és egyéb közigazgatási hatósági ügyekben a személyes meghallgatásra előre egyeztessenek időpontot az alábbi telefonszámon ügyfélfogadási időben: 06 35 202-008.

Felettes szerv- Nógrád Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 3100 Salgótarján, Zemlinszky Rezső út 9.
Levelezési cím: 3101 Salgótarján, Pf.: 265.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: 06 32 620 702
Ügyfélfogadás:
Az adott szervezeti egységeknél megjelölt időpontban.
Hivatali idő
hétfő-csütörtök 7:30-16:00
péntek 7:30-13:30

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Rétsági Járási Hivatal (Kormányablak Osztály, Hatósági és Gyámügyi Osztály, Foglalkoztatási Osztály)

Hivatalvezető: Tácsik Bálint
Cím: 2651 Rétság, Rákóczi út 20-22.
Levelezési cím: 2651 Rétság, Rákóczi út 20-22.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: 06 35 550 016
Illetékesség: Alsópetény, Bánk, Berkenye, Borsosberény, Diósjenő, Felsőpetény, Horpács, Keszeg, Kétbodony, Kisecset, Legénd, Nagyoroszi, Nézsa, Nógrád, Nógrádsáp, Nőtincs, Ősagárd, Pusztaberki, Rétság, Romhány, Szátok, Szendehely, Szente, Tereske, Tolmács
Rétsági Járási Hivatal szerveit érintő aktuális információkat a Nógrád Vármegyei Kormányhivatal https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/nograd/megye/retsag érhetik el.

Falugazdász:

Balla Orsolya falugazdász
0630-996-4329

Adatvédelmi tisztviselő

Mlinárcsek Veronika köztisztviselő
e-mail: ado{kukac}phnezsa.hu
Ez a weboldal cookie-kat használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.